Selasa, November 23, 2010

Pasai Apa?

Pakai dah smart. Kasut Bata, tali leher belang belang, seluar kain licin side tajam boleh sembelih leher ayam, kemeja petak petak kancing ke lengan.

Tapi pasai apa tak dapat jugak?


Cakap dah kontrol taf habis, dah profesional, dah keluar semua ilmu di dada, dah asah lidah tajam tajam, dah pom pam pom pam.


Tapi pasai apa tak dapat jugak?


Tanya gua bukan main beria lagi. Itu ini itu ini. Sampaikan adik beradik pun tanya jugak. Dah macam nak buat gua jadi menantu dah gayanya.


Tapi pasai apa tak dapat jugak?


Hari ni dah berapa hari bulan. Gua bukan boleh duduk lama lama kat sana tu. Ada jugak kang bangunan terbakar panggil bomba. Muka manager gua tu bukan boleh tilik lama lama. Nanti angin ahmar datang. Tu.. Motor gua tu bukan boleh jalan jauh. Manja!


Tapi pasai apa tak ambik gua kerja jugak? Lu orang cakap minggu ni nak kasi offer letter. Mana? Mana? Cibai roma lu!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan